29 de maig 2012

"A l'altra banda del núvol"


És conegut del poeta andalús per excel·lència la seva passió per Catalunya de tal manera que en una ocasió anava saltant per la rambla de les Flors de Barcelona proclamant "Visca Catalunya!" Federico García Lorca a més de presentar algunes de les seves obres a Barcelona sempre deia que la paraula "núvol" era la més bella del món.

Quan va venir l'anomenada "Transició" el meu pare que mai m'havia parlat explícitament de política, després de llegir el conegut llibret de Jordi Pujol "A l'altra banda del Riu" em va dir, referint-se a Pujol, "aquest és el meu!" Jo aleshores no li vaig fer cas i vaig votar Antón Canyelles.

Han passat molts anys i moltes coses ... Ara toca Independència!

Davant nostre tenim un núvol, un núvol blanc com mai ningú se l'havia imaginat. Sobre del núvol unes lletres brillants i iriscents amb tons suaus de tot l'espectre lluminós esbossen el mot I-N-D-E-P-E-N-D-È-N-C-I-A !

Caldrà que els catalans travessem aquest núvol, caldrà una dosi ferma d'anhel, caldrà fè i esperança en un futur més lliure, més bo i més pròsper ...

Catalans, ara toca INDEPENDÈNCiA!
doncs, el món ens espera lliures , responsables i grans!

Salvador Molins, Berga (BIC-CA, SCI, ANC Berguedà)

0 Comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Ni oblidem ni perdonem