29 de juny 2011

La Manifestació del 9 de juliol i el Moviment per la Independència



Estem davant d'una nova manifestació independentista; per primera vegada veritable i totalment independentista.

L'Organització clama amb vehemència "Que Barcelona tremoli !"
Els valents independentistes responen "Que tremoli !"

Jo no la he pas organitzada, aquesta manifestació del 9 de juliol, però la respecto profundament perquè és un pas més vers la imparable Independència de Catalunya.

El Poble s'organitza i dempeus avança sense por! res el pot aturar, ni el Mas ni el "Menos", ni Madrid, ni Europa, ni tan sols aquells que cobren subvencions milionàries del Virrei català, ni aquells que pretenen que el secretariat interí de la Gran Assemblea és un òrgan inútil i capat -com pot avançar un projecte amb una consideració semblant?-.

Però els independentistes convençuts som més forts que tot això i volem que sigui una manifestació com no n'hi ha hagut cap altra, la primera manifestació que escolti un resposta digna, molt lluny de l'engany i la traïdoria de la classe política envers la massiva manifestació de l'any passat.

De que serveix moure un milió de catalans si ningú, llevat de Reagrupament i Solidaritat, tingué els pebrots i la dignitat de comprometre's davant del seu legítim clam?  D'això se'n pot celebrar una festa?

Aquesta vegada, però, jo en seré la resposta! jo i tu i ell! Perquè ens comprometrem de nou a continuar el camí que ens apropa inexorablement al 2014.

I quan jo torni de la manifestació cap a casa, marxant altiu amb el puny prement una nova butlleta d'inscripció als innegociables del moviment que ens ha de dur a la independència, em diré a mi mateix "Aquest paper que agafo amb tanta força  representa el futur de Catalunya! perquè jo en sóc el futur, jo en sóc l'únic responsable! i tu, i tu, i tu ...!

Salvador Molins, BIC, CA, SI, ANC, MxI

0 Comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Ni oblidem ni perdonem

Arxiu del blog